HTML

Csigakoma

Friss topikok

569. Koncentráló kénsav

2013.10.18. 21:09 neagle

Eljött a nap, amit nem is vártam,
Csipesz és vegyészkanál volt nálam.
Egy csipetnyi ez, és atomnyi az,
A létrejött eredmény nem volt vigasz.

Az inok közt elveszve bolyongtam,
A homályból sötétségbe jutottam.
Világos volt a technikai utasítás,
Mégis elmaradt a kívánt hatás.

Az olajfürdő maga volt a rémálom,
Kifutott, s áttörni akart a gáton.
Hirtelen bevillant a legjobb megoldás,
Egy szál gyufával megállítható az áradás.

Előkaptam skatulyám, nem tétováztam,
Ablakot felhúzva húztam ki gyufámat.
Irinyi szellem, s Ermias segített,
Még épp idejében eszemre térített.

A szikra így bennem gyúlt láthatatlanul,
Én csak álltam ott bambán, ártatlanul.
Rongyot kerítettünk, s a bűnjelet felitattuk,
Ezt az epizódot aztán csak ritkán firtattuk.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csigakoma.blog.hu/api/trackback/id/tr425585073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ynakras 2013.10.20. 21:01:58

Pontosan nem értem mi történt, de tetszett anekdótázó stílusa.

csigakoma 2013.10.21. 10:49:45

Az egyik laborban valamiért olajfürdőben kellett melegíteni valamit. Az olaj persze kifutott, és elárasztott mindent. Nem volt kedvem feltörölni azt az undorító masszát, ezért az jutott eszembe, hogy ha elég akkor nem lesz vele gondom. Szerencsére nem sikerült meggyújtani, és ahogy ott szerencsétlenkedtem Imre épp arra járt, és megkérdezte, hogy mit csinálok. Neki nem tűnt jó ötletnek az egész, úgyhogy inkább mégis feltöröltem. Ennyi. Értelmetlen, mint az én erőlködéseim a laborokon.
süti beállítások módosítása