HTML

Csigakoma

Friss topikok

1425. Saját világom

2022.03.18. 07:42 neagle

Az én világom, mondják zárt és fura,
S hiába gondolom - nem mindig vagyok ura.
Meglehet, bár talán nem is mindig akarok,
Többnyire inkább magam, mint sokan vagyok.

Elég tág ez így is nekem,
Ha akarom, tovább bővíthetem,
Bár épp megfelel így nekem.

Lehet, belterjes így, nem elég nyitott,
A kívülállónak túl sok benne a titok.
Nem elég produktív, csak önmaga körül forog,
De pont leszarom, amíg elboldogulok.

Aki akar, s én is akrom,
Annak mindig adódik alkalom
Belépni apró világomba, részese lenni,
Nem is kell érte túl sokat tenni.

Elég pár szó, akár ki nem mondott,
Érzés, gondolat, mely utat kapott.
Nem kell semmi, elég a minden,
Nyiss be bátran, nincs áram a kilincsben.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csigakoma.blog.hu/api/trackback/id/tr1317783326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ynákrás Béla 2022.03.18. 21:02:25

Nem tudom, honnan látod ilyen jól magadat, de számomra telitalálat.
süti beállítások módosítása